Az üzletszabályzat

Az online bolt szabályzata 2022.03.23-tól, utolsó frissítés: 2024.10.16.

meghatározza többek között a szerződések megkötésének feltételeit a Bolt közvetítésével, tartalmazza a Legfontosabb információkat az Eladóról, a Boltról és a Fogyasztó jogairól.

TARTALOM
1. szakasz Definíciók
2. szakasz A kereskedő elérhetőségi adatai
3. szakasz Technikai követelmények
4. szakasz Vásárlás a boltban
5. szakasz Fizetések
6. szakasz Megrendelések teljesítése
7. szakasz A szerződéstől való elállás joga
8. szakasz A szerződéstől való elállás jogának kivételei
9. szakasz Reklamációk
10. szakasz Személyes adatok
11. szakasz korlátozások
12. szakasz A nem fogyasztói vásárlókra vonatkozó rendelkezések
1 Kiegészítés: Kifizetési űrlap mintája

1. SZAKASZ FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK

Fiók – a Bolt ingyenes funkciója (online szolgáltatás), amely külön szabályzat alapján működik, lehetővé téve a Vásárló számára, hogy regisztrálja saját egyéni fiókját a Boltban.
Munkaidő – hétfőtől péntekig, a lengyelországi törvényben meghatározott munkaszüneti napok kivételével.
Vásárló – minden olyan jogi személy, aki vásárlásokat végez a Boltban, és állandó lakóhellyel rendelkezik az Európai Unió területén.
fogyasztó – minden olyan természetes személy, aki a Boltban vásárol, nem kereskedelmi, gazdasági, ipari vagy szakmai célból.
Irányelv – Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2019/771 irányelve 2019. május 20-án a termékek adásvételi szerződéseinek egyes aspektusairól, amely módosítja a (EU) 2017/2394 rendeletet és a 2009/22/EK irányelvet, valamint hatályon kívül helyezi a 1999/44/EK irányelvet.
Eladó – ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, vállalkozó, aki a BM ALBIN POPŁAWSKI néven folytatja üzleti tevékenységét, bejegyezve a Központi Nyilvántartásba és Információs Rendszerbe, amelyet a gazdasági ügyekért felelős miniszter vezet, az Európai Unió ÁFA azonosító száma PL9261565906, REGON szám: 080219259, Száraz utca 172, 66-004 Zöldtó, Lengyelország.
Bolt – michaelserge.pl – az internetes bolt, amelyet az Eladó üzemeltet a https://michaelserge.pl címen, a Vásárlók számára.
Szabályzat – ez a Szabályzat.

2. SZAKASZ AZ ELADÓ KAPCSOLATI ADATAI

A legjobb módja a kapcsolatfelvételnek velünk az online CHAT.

A telefonos ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, közép-európai idő szerint 9:00 - 17:00 között érhető el.

Értékesítés, termékekkel kapcsolatos kérdések:

Lengyel ingyenes vonal

+48 800003282

vagy +48 222304295

A visszatérítéseket, reklamációkat KIZÁRÓLAG a következő címre kérjük küldeni:
Michael Serge BM
Lubuskie, Sucha 172
Zielona Góra 66-004 Lengyelország
Telefon: + 48 688383500

Kapcsolat e-mail: shop@michaelserge.com

További telefonszámok és ügyfélszolgálat:
Cseh Köztársaság, Prága +42 0234280702
Egyesült Államok, Miami +17867558172
Kanada, Toronto +16478466300

Anglia, Londyn: +44 2045772996

Regisztrációs adatok Lengyelország:
MICHAELSERGE BM
NIP: PL9261565906
Európa - Lengyelország
Utca Száraz 172
66-004 Zielona Gora

Irodáink:
Sucha 172
Zielona Góra, 66-004
Lengyelország

275 New North Road
Islington 1618 Apartman
London, N1 7AA

Via Boethius 6
Róma, 00193
Olaszország

Nauschgasse 4/3/2
Bécs, WI 1220
Ausztria

Hajdina 10
Hoofddorp, Észak-Hollandia 2131 PZ
Hollandia

Route de Saint-Cergue 24bis
Nyon, VD 1260
Svájc

ORCA – Gil-Vernet utca 54/55
A falak 1
Hospitalet De L'infant, Tarragona
43890
Spanyolország

1000 Brickell Avenue
715 vagy
Miami, FL 33131
Egyesült Államok

Howe Street 329
Vancouver, pne V6C3N2
Megvan

A vásárló által alkalmazott telekommunikációs szolgáltató alap tarifája a vásárló által kezdeményezett telefonhívásokra vonatkozik. Az eladó felhívja a figyelmet arra, hogy a nemzetközi hívások költsége magasabb lehet, mint a belföldi hívások költsége – a vásárló szolgáltatójának által alkalmazott tarifától függően.

3. SZAKASZ TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK

  1. Internet-hozzáféréssel és webböngészővel rendelkező eszköz, amely támogatja:
    • sütiket
    • JavaScript
    elengedhetetlen a Bolt megfelelő működéséhez.
  2. A boltban történő rendeléshez, az 1. bekezdésben meghatározott követelmények mellett, aktív e-mail fiók szükséges.

4. FEJEZET BOLTBA VALÓ VÁSÁRLÁS

  1. A boltban megadott termékárak teljes árak.
  2. A boltban megjelenített összesített ár tartalmazza: a termék árát és a szállítási költséget – ha van.
  3. A vásárló először a kiválasztott terméket a bolt kosarához adja.
  4. Ezután a Vásárló kiválasztja a boltban elérhető szállítási és fizetési módot, valamint megadja a megrendelés teljesítéséhez szükséges összes adatot.
  5. A megrendelés a Vásárló által a tartalom megerősítésével és a Szabályzat elfogadásával jön létre.
  6. A megrendelés leadása egyenlő a vásárló és az eladó közötti szerződés megkötésével.
  7. A vásárló regisztrálhat a Boltban, azaz létrehozhat egy Fiókot a Boltban, vagy vásárolhat regisztráció nélkül, megadva adatait minden egyes esetleges rendelésnél.

5. SZAKASZ KIFIZETÉSEK

  1. A 2. bekezdés rendelkezéseivel összhangban az Üzletben az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésre:
    1. szokásos átutalás az Eladó bankszámlájára;
    2. fizetési kártyával:
      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • Elektronikus MasterCard kártya
      • Mester
    3. fizetési platform:
      • PayPal
      • stripe.com
      • klarna.com
      • Nézze
      • Átigazolások24
    4. "utánvéttel, azaz kártyával vagy készpénzben a termék vásárlónak történő átadásakor."
  2. A fizetési módokról további információk találhatók az Áruház megfelelő fülén, beleértve az egyes eszközök használatának lehetőségét a Vásárló országától függően.
  3. Amennyiben a Vásárló előre kifizeti a megrendelést, a befizetést 7 Munkanapon belül kell teljesíteni a szerződés megkötésének napjától számítva.
  4. A kereskedő kijelenti, hogy az olyan fizetési módszerek esetében, ahol a szükséges adatok megadására szolgáló mező közvetlenül a rendelés leadása után jelenik meg, a fizetés csak közvetlenül a rendelés leadása után lehetséges.
  5. A Boltban történő vásárlással a Vásárló hozzájárul, hogy az Eladó elektronikus számlákat alkalmazzon. A Vásárlót megilleti a jog, hogy visszavonja a hozzájárulását.

6. FEJEZET A RENDELÉSEK VÉGREHAJTÁSA

  1. A kereskedő köteles hibátlan terméket szállítani.
  2. A megrendelés teljesítési ideje a Boltban van megadva.
  3. Ha a Vevő előre kifizeti a rendelést, az Eladó a kifizetés megérkezése után kezdi meg a rendelés teljesítését.
  4. Ha a Vevő egy megrendelés keretében több terméket rendel, a megrendelést a leghosszabb szállítási idővel rendelkező termékhez igazodó időben teljesítjük.
  5. Ahova szállítunk: 
Ország Megrendelés értéke Költségek:
Albánia 0,00 - 249,99 € 25 €
Albánia 250,00 €-tól Ingyenes
Argentína 0,00 - 299,99 € 49 €
Argentína 300,00 €-tól Ingyenes
Ausztrália 0,00 - 299,99 € 49 €
Ausztrália 300,00 €-tól Ingyenes
Ausztria 0,00 - 49,99 € 5 €
Ausztria 50,00 €-tól Ingyenes
Belgium 0,00 - 49,99 € 5 €
Belgium 50,00 €-tól Ingyenes
Brazília 0,00 - 299,99 € 49 €
Brazília 300,00 €-tól Ingyenes
Brit Virgin-szigetek 0,00 - 299,99 € 49 €
Brit Virgin-szigetek 300,00 €-tól Ingyenes
Bulgária 0,00 - 49,99 € 5 €
Bulgária 50,00 €-tól Ingyenes
Megvan 0,00 - 299,99 € 49 €
Megvan 300,00 €-tól Ingyenes
Chile 0,00 - 299,99 € 49 €
Chile 300,00 €-tól Ingyenes
Horvátország 0,00 - 49,99 € 5 €
Horvátország 50,00 €-tól Ingyenes
Ciprus 0,00 - 249,99 € 25 €
Ciprus 250,00 €-tól Ingyenes
Csehország 0,00 - 49,99 € 5 €
Csehország 50,00 €-tól Ingyenes
Dánia 0,00 - 49,99 € 5 €
Dánia 50,00 €-tól Ingyenes
Dominikai Köztársaság 0,00 - 299,99 € 49 €
Dominikai Köztársaság 300,00 €-tól Ingyenes
Egyiptom 0,00 - 299,99 € 49 €
Egyiptom 300,00 €-tól Ingyenes
Észtország 0,00 - 49,99 € 5 €
Észtország 50,00 €-tól Ingyenes
Finnország 0,00 - 49,99 € 5 €
Finnország 50,00 €-tól Ingyenes
Franciaország 0,00 - 49,99 € 5 €
Franciaország 50,00 €-tól Ingyenes
0,00 - 249,99 € 25 €
250,00 €-tól Ingyenes
Németország 0,00 - 49,99 € 5 €
Németország 50,00 €-tól Ingyenes
Gibraltár 0,00 - 249,99 € 25 €
Gibraltár 250,00 €-tól Ingyenes
Nagy-Britannia 0,00 - 249,99 € 25 €
Nagy-Britannia 250,00 €-tól Ingyenes
Görögország 0,00 - 49,99 € 5 €
Görögország 50,00 €-tól Ingyenes
Magyarország 0,00 - 49,99 € 5 €
Magyarország 50,00 €-tól Ingyenes
Izland 0,00 - 249,99 € 25 €
Izland 250,00 €-tól Ingyenes
Indie 0,00 - 299,99 € 49 €
Indie 300,00 €-tól Ingyenes
Írország 0,00 - 49,99 € 5 €
Írország 50,00 €-tól Ingyenes
Izrael 0,00 - 299,99 € 49 €
Izrael 300,00 €-tól Ingyenes
Olaszország 0,00 - 49,99 € 5 €
Olaszország 50,00 €-tól Ingyenes
Japán 0,00 - 299,99 € 49 €
Japán 300,00 €-tól Ingyenes
Koszovó 0,00 - 249,99 € 25 €
Koszovó 250,00 €-tól Ingyenes
Liechtenstein 0,00 - 249,99 € 25 €
Liechtenstein 250,00 €-tól Ingyenes
Litvánia 0,00 - 49,99 € 5 €
Litvánia 50,00 €-tól Ingyenes
Luxemburg 0,00 - 249,99 € 25 €
Luxemburg 250,00 €-tól Ingyenes
Málta 0,00 - 249,99 € 25 €
Málta 250,00 €-tól Ingyenes
Mexikó 0,00 - 299,99 € 49 €
Mexikó 300,00 €-tól Ingyenes
Moldova 0,00 - 249,99 € 25 €
Moldova 250,00 €-tól Ingyenes
Monaco 0,00 - 249,99 € 25 €
Monaco 250,00 €-tól Ingyenes
Hollandia 0,00 - 49,99 € 5 €
Hollandia 50,00 €-tól Ingyenes
Új-Zéland 0,00 - 299,99 € 49 €
Új-Zéland 300,00 €-tól Ingyenes
Észak-Macedónia 0,00 - 249,99 € 25 €
Észak-Macedónia 250,00 €-tól Ingyenes
Norvégia 0,00 - 49,99 € 54,99 €
Norvégia 50,00 - 299,99 € 39,99 €
Norvégia 300 eurótól Ingyenes
Fülöp-szigetek 0,00 - 299,99 € 49 €
Fülöp-szigetek 300,00 €-tól Ingyenes
Lengyelország

0,00 - 149,99 PLN

 

InPost Paczkomat – előre fizetés: 9,99 zł
InPost Paczkomat – utánvét: 9,99 zł

Kurier – előre fizetés: 12,99 zł
Kurier – utánvét: 12,99 zł

Lengyelország 150,00 PLN-től Ingyenes
Portugália 0,00 - 49,99 € 5 €
Portugália 50,00 €-tól Ingyenes
Románia 0,00 - 49,99 € 5 €
Románia 50,00 €-tól Ingyenes
San Marino 0,00 - 249,99 € 25 €
San Marino 250,00 €-tól Ingyenes
Szerbia 0,00 - 249,99 € 25 €
Szerbia 250,00 €-tól Ingyenes
Szlovákia 0,00 - 49,99 € 5 €
Szlovákia 50,00 €-tól Ingyenes
Szlovénia 0,00 - 49,99 € 5 €
Szlovénia 50,00 €-tól Ingyenes
RPA 0,00 - 299,99 € 49 €
RPA 300,00 €-tól Ingyenes
Spanyolország 0,00 - 49,99 € 5 €
Spanyolország 50,00 €-tól Ingyenes
Svédország 0,00 - 49,99 € 5 €
Svédország 50,00 €-tól Ingyenes
Svájc 0,00 - 249,99 € 25 €
Svájc 250,00 €-tól Ingyenes
Türkiye 0,00 - 249,99 € 25 €
Türkiye 250,00 €-tól Ingyenes
Egyesült Államok 0,00 - 299,99 € 49 €
Egyesült Államok 300,00 €-tól Ingyenes
Vietnam 0,00 - 299,99 € 49 €
Vietnam 300,00 €-tól Ingyenes

 

A boltban vásárolt termékeket futárcégen keresztül szállítják.

7. FEJEZET A SZERZŐDÉS MEGSZÜNTETÉSÉNEK JOGA

  1. A fogyasztónak joga van 30 napon belül indoklás nélkül elállni a jelen szerződéstől, a Szabályzat 8. §-ának rendelkezései szerint.
  2. A lemondási időszak 30 nappal a következő naptól jár le:
    1. "amelyben a Fogyasztó belép, vagy amelyben egy harmadik fél, aki nem a fuvarozó és akit a Fogyasztó megjelölt, fizikailag birtokba veszi a dolgot – az adásvételi szerződés esetén;"
    2. amelyben a Fogyasztó birtokába került az utolsó árucikk, vagy amelyben egy harmadik fél, aki nem a fuvarozó és akit a Fogyasztó jelölt meg, fizikailag birtokba vette az utolsó árucikket – több árucikket érintő szerződés esetén, amelyet a Fogyasztó egy megrendelés keretében rendelt meg és külön-külön szállítanak.
  3. A szerződéstől való elállás jogának gyakorlásához a Fogyasztónak tájékoztatnia kell az Eladót a 2. pontban megadott adatok felhasználásával arról, hogy eláll a jelen szerződéstől egyértelmű nyilatkozat útján (pl. levél postai úton vagy e-mailben küldve).
  4. A fogyasztó igénybe veheti a csatolt szerződésbontási űrlap mintáját, de ez nem kötelező.
  5. A szerződéstől való elállás határidejének betartásához elegendő, ha a Fogyasztó a szerződéstől való elállás jogának gyakorlásáról szóló tájékoztatást a szerződéstől való elállás határideje előtt elküldi.

A SZERZŐDÉS MEGSZÜNTETÉSÉNEK KÖVETKEZMÉNYEI

  1. A fogyasztó által a jelen szerződéstől való elállás esetén a fogyasztónak visszatérítjük az összes általa teljesített kifizetést, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve azokat a kiegészítő költségeket, amelyek a fogyasztó által a legolcsóbb szállítási mód helyett választott másik szállítási mód miatt merülnek fel). a kereskedő által kínált standard szállítás), késedelem nélkül, de legkésőbb 30 napon belül attól a naptól számítva, amikor a kereskedőt értesítették a fogyasztó elállási szándékáról.
  2. A kereskedő a fogyasztó által az eredeti tranzakció során használt azonos fizetési módot fogja alkalmazni a visszatérítés során, hacsak a fogyasztó kifejezetten másként nem dönt; minden esetben a fogyasztónak nem kell semmilyen díjat fizetnie a visszatérítés miatt.
  3. A Eladó a pénz visszatérítését felfüggesztheti, amíg meg nem kapja az árut, vagy a Fogyasztó nem nyújt be bizonyítékot az áru visszaküldéséről, attól függően, hogy mi történik előbb.
  4. A fogyasztónak a terméket vissza kell küldenie, vagy át kell adnia a Szállítónak a következő címre: ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Lengyelország, indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor a fogyasztó értesítette a Szállítót a szerződéstől való elállásról. A határidő betartottnak minősül, ha a fogyasztó a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi a terméket.
  5. A kereskedő viseli a termék visszaküldésének közvetlen költségeit.
  6. A fogyasztó csak a termék értékének csökkenéséért felelős, amely a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges kezeléstől eltérő bánásmódból ered.
  7. Ha a termék jellege miatt nem küldhető vissza a szokásos módon futárral vagy az InPost csomagautomatáján keresztül, a Fogyasztónak közvetlen visszaküldési költségeket kell viselnie. A becsült költségről a Fogyasztót a boltban a termék leírásában vagy a rendelés leadása során tájékoztatják.
  8. Ha szükséges a bankkártyával végrehajtott tranzakcióból származó összeg visszatérítése, az Eladó a visszatérítést a bankkártyához rendelt bankszámlára végzi el.

8. SZAKASZ A MEGHAJTÁS JOGÁNAK KIVÉTELEI

  1. A fogyasztót nem illeti meg a távollevők között kötött szerződéstől való elállás joga az alábbi szerződések esetében:
    1. romlandó vagy gyorsan lejáró áruk szállítása;
    2. a szállított, egészségügyi védelem vagy higiéniai okok miatt nem visszaküldhető, és amelynek csomagolása a kézbesítést követően meg lett nyitva;
    3. áruk szállítása, amelyek a kézbesítést követően, jellegük miatt, elválaszthatatlanul összekapcsolódnak más dolgokkal;
    4. a hangfelvételek, videofelvételek vagy számítógépes programok lezárt csomagolásának szállítása, amelynek csomagolását a kézbesítést követően felnyitották;
    5. újság, periodika vagy folyóirat szállítása, kivéve az ilyen kiadványok előfizetéses szállítására vonatkozó szerződéseket;
    6. a termékek vagy szolgáltatások szállítása, amelyek ára a pénzügyi piacon bekövetkező ingadozásoktól függ, amelyeket az Eladó nem ellenőriz, és amelyek a szerződéstől való elállás határideje előtt bekövetkezhetnek.

9. FEJEZET PANASZOK

I ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

  1. A kereskedő kéri, hogy a panaszokat a 2. pontban megadott postai címre vagy e-mail címre küldjék.
  2. Ha a termékhez kiegészítő garancia lett adva, a garanciáról és annak feltételeiről szóló információ a Boltban elérhető.
  3. A bolt működésével kapcsolatos panaszokat elektronikus úton kell benyújtani a Szabályzat 2. pontjában megadott e-mail címre.
  4. Ha a jelen pontban (a panaszok tekintetében) másként nincs meghatározva, az Eladó legfeljebb 30 napon belül elbírálja a panaszt – a Szabályzat 11. § 3. bekezdésének fenntartásával.

II FOGYASZTÓK

  1. ÁRUK

    1. A Eladó a Fogyasztóval szemben felelős a termék és a szerződés közötti eltérésért, amely a termék átadásának pillanatában létezik, és amely a következő két évben nyilvánul meg - a Szabályzat 11. § (3) bekezdésének és a feltételeknek megfelelően.
    2. A termék szerződéssel való eltérése esetén a Fogyasztó – a Irányelvben meghatározott feltételek szerint:
      1. kérjen cserét;
      2. javítást kérni.
    3. Ezenkívül a Fogyasztó - a Irányelvben meghatározott feltételek szerint:
      1. "nyújtson be a Kereskedőnek egy nyilatkozatot, amely kifejezi a szerződéstől való elállás döntését;"
      2. árengedményért folyamodni
      olyan helyzetben, amikor:
      • A Eladó nem végezte el a javítást vagy a cserét, vagy amennyiben releváns, nem végezte el a javítást vagy a cserét a 14. cikk (2) és (3) bekezdésének megfelelően, vagy a Eladó megtagadta az árucikk megfelelőségre való hozatalát a 13. cikk (3) bekezdése szerint;
      • a nem megfelelőség akkor is fennáll, ha az Eladó megpróbálta a terméket a szerződéssel összhangba hozni;
      • a nem megfelelőség olyan súlyos, hogy indokolja az ár azonnali csökkentését vagy az adásvételi szerződés felmondását; vagy
      • A kereskedő kijelentette, vagy a körülményekből következik, hogy nem hozza a terméket a szerződéssel összhangban lévő állapotba ésszerű időn belül, vagy a Fogyasztó számára jelentős kényelmetlenségek nélkül.
    4. A fogyasztót nem illeti meg a jog, hogy elálljon a szerződéstől a jelen bekezdés alapján (a termékre vonatkozóan), ha a szerződéssel való eltérés csekély.
    5. Ha a termék szerződéssel való összhangjának megszüntetése javítással vagy a termék cseréjével történik, a Fogyasztónak a terméket a Kereskedő rendelkezésére kell bocsátania. A Kereskedő a cserélt terméket a Kereskedő költségén fogja átvenni.
    6. A fogyasztó áruvásárlási szerződésének felmondása esetén a fogyasztó köteles az árut a lehető leghamarabb visszaküldeni az eladónak, az eladó költségére, a következő címre: ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Lengyelország. Az eladó a lehető leghamarabb, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a fogyasztónak az áruért kifizetett árat, miután megkapta az árut vagy a fogyasztó által az áru visszaküldéséről benyújtott bizonyítékokat – a Szabályzat 11. § (3) bekezdésének figyelembevételével.
    7. A Kereskedő a Fogyasztónak haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a jogszabályi árleszállítási jog gyakorlásával kapcsolatos követeléseket, attól a naptól számítva, amikor a Fogyasztó a Kereskedőnek az árleszállítás iránti igényét bejelentette – a Szabályzat 11. pont 3. bekezdésének rendelkezései szerint.
  2. POZASZÁNDÉKOS REKLAMÁCIÓS ÉS KÖVETELÉSEK ÉRVÉNYESÍTÉSI MECHANIZMUS

    1. Ha a panaszkezelési eljárás nem hozza meg a várt eredményeket, a Fogyasztó többek között élhet.
      1. kompetens segítség Európai Fogyasztói Központ EWG-Hálózat. A központok információt nyújtanak a fogyasztók jogairól, és segítenek a határokon átnyúló tranzakciókkal kapcsolatos egyéni problémák megoldásában. A Fogyasztói Központok segítsége alapértelmezés szerint ingyenes. A minden országra vonatkozó Fogyasztói Központok listáját itt találja: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/.
      2. Online viták rendezése (ODR) az Európai Bizottság által kidolgozva, elérhető a következő címen: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
    2. Ezen kívül a RP területén az alábbi támogatási lehetőségek állnak rendelkezésre:
      1. a megfelelő helyi kereskedelmi felügyelő által lefolytatott mediációk, akinek a részére a mediációs kérelem benyújtandó. Az eljárás alapvetően díjmentes. A felügyelőségek listája a következő címen található: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
      2. a Megyei Kereskedelmi Felügyelő mellett működő megfelelő helyi állandó békéltető bíróság segítsége, ahol a békéltető bírósághoz a ügy újraértékelésére vonatkozó kérelmet kell benyújtani. Az eljárás alapvetően díjmentes. A bíróságok listája elérhető a következő címen: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
      3. ingyenes segítség a városi vagy megyei fogyasztói jogvédőtől.

III VÁSÁRLÓK, AKIK NEM FOGYASZTÓK

  1. A félreértések elkerülése érdekében az Eladó kijelenti, hogy a nem Fogyasztónak minősülő Vevővel szembeni reklamációk esetén az Eladó felelősségére a 12. bekezdés rendelkezései vonatkoznak.

10. FEJEZET Személyes adatok

  1. A vásárló által a bolt használata során megadott személyes adatok adatkezelője az eladó. Az eladó által a személyes adatok feldolgozására vonatkozó részletes információk – beleértve a feldolgozás egyéb céljait és jogalapjait, valamint az adatok címzettjeit – a boltban elérhető Adatvédelmi Szabályzatban találhatók – a transzparencia elvének megfelelően, amely az Európai Parlament és a Tanács által a személyes adatok védelméről szóló általános rendeletben szerepel – „`GDPR".
  2. A Vásárló által a Boltban történő vásárlásokkal kapcsolatban a Eladó által feldolgozott adatok célja a megrendelések teljesítése. Az személyes adatok feldolgozásának alapja ebben az esetben a következő:
    • a szerződés megkötésére irányuló megállapodás vagy a Vevő kérésére tett intézkedések (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont).
    • a Kereskedőt terhelő jogi kötelezettség a számvitel kapcsán (GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont), valamint
    • a Kereskedő jogi szempontból indokolt érdeke, amely az adatok feldolgozására vonatkozik a követelések megállapítása, érvényesítése vagy védelme érdekében (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
  3. A Vásárló által megadott adatok önkéntesek, de egyben elengedhetetlenek a szerződés megkötéséhez. Ezen adatok megadása nélkül lehetetlenné válik a szerződés megkötése a Boltban.
  4. A Vásárló adatai, amelyeket a Boltban végzett vásárlásokkal kapcsolatban adtak meg, a következő időpontig lesznek feldolgozva:
    1. a Vásárló és az Eladó között kötött szerződés lejár;
    2. a Kereskedőre nem hárul többé jogi kötelezettség, amely a Kereskedőt a Vásárló adatait feldolgozására kötelezi;
    3. a Vásárló vagy az Eladó nem fogja érvényesíteni a Bolt által kötött szerződéssel kapcsolatos követeléseit;
    4. "A Vevő ellenállása a személyes adatainak feldolgozásával szemben elfogadásra kerül – abban az esetben, ha a feldolgozás alapja a Kereskedő jogszerű érdeke volt."
    – attól függően, hogy mi alkalmazható az adott esetben és mi történik legkésőbb.
  5. A vevőnek joga van követelni:
    1. hozzáférés a személyes adataihoz,
    2. korrekciójuk,
    3. eltávolításuk,
    4. feldolgozás korlátozása
    5. adatok áthelyezése egy másik adminisztrátorhoz
      és joga van:
    6. "az adatok feldolgozása ellen benyújtott kifogás különleges helyzetből fakadó okok miatt – a személyes adatok feldolgozása vonatkozásában, amely a 6. cikk (1) bekezdés f) pontján alapul (azaz az adatkezelő által megvalósított jogszerű érdekeken)."
  6. A jogai érvényesítése érdekében a Vásárlónak kapcsolatba kell lépnie az Eladóval a Szabályzat 2. pontjában megadott adatok felhasználásával.
  7. Ha a Vásárló úgy véli, hogy adatait jogellenesen kezelik, panaszt tehet a Személyes Adatok Védelméért Felelős Hatóság elnökéhez.

11. SZAKASZ KORLÁTOZÁSOK

  1. A Vásárló által jogellenes jellegű tartalom szolgáltatása tilos.
  2. Minden boltban leadott rendelés külön szerződés megkötését és a Szabályzat külön elfogadását igényli. A szerződés a rendelés teljesítése érdekében és időtartamra jön létre.
  3. A Szabályzat alapján megkötött minden szerződésre a lengyel jogszabályok vonatkoznak, kivéve, ha a Fogyasztót megillető jogok védelméről szóló, kötelező érvényű jogszabályokban foglalt jogokat lemondanak vagy korlátozzák, amelyek alkalmazandók lennének, ha nem lenne jogválasztás. Ilyen esetekben a Fogyasztóra nézve legkedvezőbb rendelkezések élveznek elsőbbséget.
  4. A bolt által kötött szerződések angol nyelven jönnek létre.
  5. A jelen Szabályzat rendelkezései egyáltalán nem érintik, és nem korlátozzák a fogyasztó jogait, amelyeket a jogszabályok írnak elő.

12. FEJEZET A NEM FOGYASZTÓ VÁSÁRLÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK

  1. "Semmilyen más fél, mint a Fogyasztó, nem jogosult a távollevők között kötött szerződéstől való elállásra, amelyről a Szabályzat 7. bekezdése rendelkezik."
  2. A Kereskedő felelőssége a Nem Fogyasztónak minősülő Vevővel szemben, a jogszabályok által megengedett keretek között, kizárt.
  3. Minden olyan vita, amely a Kereskedő és a nem Fogyasztó Vásárló között keletkezik, a Kereskedő székhelye szerinti bíróság elé kerül.

1. SZÁMÚ MELLÉK A SZABÁLYZATHOZ

Az alábbiakban található a szerződéstől való elállás mintája, amelyet a Fogyasztó használhat (de nem köteles rá).

Kifizetési űrlap mintája
(töltsd ki és küldd vissza ezt a nyomtatványt csak akkor, ha el akarod állni a szerződéstől)

MICHAELSERGE BM ALBIN POPŁAWSKI
ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Lengyelország
e-mail: shop@michaelserge.com

- Igen/Én (*) ........................................... .......................... ezennel értesítem, hogy én/mi (*) visszalépek a(z) eladási szerződésemtől/szerződésünktől (*) az alábbi dolgok/termékek (*) értékesítéséről/a következő szolgáltatás (*) nyújtásáról:

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

- Rendelve(*)/napján érkezett(*)

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Fogyasztó(k) neve:

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Fogyasztó(k) címe:

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. ...........................................
Fogyasztó(-k) aláírása
(csak ha ez a űrlap papíralapú)

Adatok ............................................

(*) Kérjük, a feleslegeset húzza ki.


Vásárlói vélemények