Hírlevél szabályzat

TARTALOM

1. szakasz Definíciók
2. szakasz Hírlevél
3. szakasz Reklamációk
4. szakasz Személyes adatok
5. szakasz Záró rendelkezések

1. SZAKASZ FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK

fogyasztó – fogyasztó az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelve értelmében, amely 2011. október 25-én lépett hatályba a fogyasztói jogokról, módosítja a 93/13/EWG irányelvet és a 1999/44/EK irányelvet, valamint hatályon kívül helyezi a 85/577/EWG irányelvet és a 97/7/EK irányelvet.
Hírlevél – ingyenesen nyújtott elektronikus szolgáltatás, amely lehetővé teszi a Szolgáltatást igénybe vevő számára, hogy megkapja a Szolgáltató által elektronikus úton elküldött, előre megrendelt üzeneteket az Üzlettel kapcsolatban. Tartalmazza az Üzlet ajánlataival, kedvezményeivel és újdonságaival kapcsolatos információkat.
Bolt – internetes bolt a michaelserge.com néven – férfiak számára készült internetes bolt, amelyet a Szolgáltató üzemeltet a következő címen: https://michaelserge.com
Szolgáltató - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, vállalkozó, aki a BM ALBIN POPŁAWSKI néven folytatja üzleti tevékenységét, bejegyezve a Központi Nyilvántartásba és Információs Rendszerbe, amelyet a gazdasági ügyekért felelős miniszter vezet, az Európai Unió ÁFA azonosító száma PL9261565906, REGON szám: 080219259, Száraz utca 172, 66-004 Zöldmező, Lengyelország.
Ügyfél – minden olyan személy, aki igénybe veszi a Hírlevél szolgáltatást.

2. SZAKASZ HÍRLEVÉL

  1. A kliens önkéntesen veszi igénybe a Hírlevél szolgáltatást.
  2. A Newsletter szolgáltatás igénybevételéhez szükséges egy legújabb verziójú böngészővel rendelkező eszköz, amely támogatja a JavaScriptet és a sütiket, valamint internet-hozzáféréssel rendelkezik, továbbá aktív e-mail fiókkal kell rendelkeznie.
  3. A szolgáltatás keretében küldött e-mailek a Hálózati Hírek feliratkozásakor megadott ügyfél e-mail címére lesznek elküldve.
  4. A Szerződés megkötéséhez és a Hírlevélre való feliratkozáshoz a Vásárlónak az első lépésben meg kell adnia az e-mail címét a Boltban kijelölt helyen a Hírlevél üzeneteinek fogadásához. A Hírlevélre való feliratkozással a szolgáltatási szerződés megkötésre kerül, és a Szolgáltató megkezdi a szolgáltatás nyújtását a Vásárló részére, az 5. bekezdés rendelkezéseinek figyelembevételével.
  5. A hírlevél szolgáltatás megfelelő teljesítéséhez az ügyfél köteles megadni a helyes e-mail címet.
  6. A levelezésben e-mailben megjelenik a hírlevél lemondásáról szóló információ, valamint a lemondásra mutató link.
  7. A kliens bármikor, indoklás nélkül és költségek nélkül lemondhat a Hírlevél előfizetéséről, a 6. bekezdésben említett lehetőség igénybevételével vagy e-mailt küldve a Szolgáltató elektronikus levelezési címére: shop@michaelserge.com.
  8. A leiratkozási linkre kattintás vagy az előfizetés lemondására irányuló e-mail elküldése azonnali hatállyal megszünteti a szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést.

3. FEJEZET PANASZOK

  1. A hírlevéllel kapcsolatos panaszokat az alábbi e-mail címre kell küldeni: shop@michaelserge.com.
  2. A szolgáltató 14 napon belül válaszol a panaszra, miután azt megkapta.

    POZASÁNDÓ MECHANIZMUS REKLAMÁCIÓK ÉS KÖVETELÉSEK ÉRVÉNYESÍTÉSÉRE
  3. Ha a panaszkezelési eljárás nem hozza meg a várt eredményeket, a Fogyasztó többek között élhet.
    1. kompetens segítség EURÓPAI FOGYASZTÓKÖZPONT EWG-Hálózat. A központok információt nyújtanak a fogyasztók jogairól, és segítenek a határokon átnyúló tranzakciókkal kapcsolatos egyéni problémák megoldásában. A Fogyasztói Központok segítsége alapértelmezés szerint ingyenes.
      A megfelelő fogyasztói központok listája minden ország számára a következő címen található: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/;
    2. Online viták rendezése (ODR) készítette az Európai Bizottság, elérhető a következő címen: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. Ezen kívül a RP területén az alábbi támogatási lehetőségek állnak rendelkezésre:
    1. a megfelelő helyi kereskedelmi felügyelő által lefolytatott mediációk, akinek a részére a mediációs kérelem benyújtandó. Az eljárás alapvetően díjmentes. A Felügyelőségek listája a következő címen található: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. a kereskedelmi felügyelő mellett működő állandó békéltető fogyasztói bíróság megfelelő helyi segítsége, ahol a békéltető bírósághoz a ügy újraértékelésére vonatkozó kérelmet kell benyújtani. Az eljárás alapvetően díjmentes. A bíróságok listája elérhető a következő címen: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. ingyenes segítség a városi vagy megyei fogyasztói jogvédőtől.

4. FEJEZET Személyes adatok

  1. A személyes adatok kezelője, amelyeket az Ügyfél a Hírlevél előfizetése kapcsán átadott, a Szolgáltató. A Szolgáltató által a személyes adatok feldolgozására vonatkozó részletes információk – beleértve a feldolgozás egyéb céljait és jogalapjait, valamint az adatok címzettjeit – a Boltban elérhető Adatvédelmi Szabályzatban találhatók – a Parlament és a Tanács által a személyes adatok védelméről szóló általános rendeletben foglalt átláthatóság elve miatt – „`GDPR".
  2. A Vásárló adatait a Hírlevél küldésének céljából dolgozzák fel. Az ilyen esetekben a személyes adatok feldolgozásának alapja a szolgáltatási szerződés, vagy a Vásárló kérésére tett intézkedések, amelyek a szerződés megkötésére irányulnak (GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont), valamint a Szolgáltató jogszerű érdeke, amely az adatok feldolgozására vonatkozik a lehetséges követelések megállapítása, érvényesítése vagy védelme érdekében (GDPR 6. cikk (1) bekezdés f) pont).
  3. A Megrendelő adatainak megadása önkéntes, de egyben elengedhetetlen a Hírlevél szolgáltatás nyújtásához. Az adatok megadásának hiánya azt jelenti, hogy a Szolgáltató nem tudja nyújtani ezt a szolgáltatást.
  4. A Vevő adatai a következő időpontig lesznek feldolgozva:
    1. A kliens lemond a hírlevélről;
    2. a Hírlevéllel kapcsolatos követelések érvényesítésének lehetőségének megszüntetése az Ügyfél vagy a Szolgáltató által;
    3. a Szolgáltató jogos érdeke volt az adatkezelés alapja.
    – attól függően, hogy mi alkalmazható az adott esetben és mi történik legkésőbb.
  5. A kliensnek joga van követelni:
    1. hozzáférés a személyes adataihoz,
    2. korrekciójuk,
    3. eltávolításuk,
    4. feldolgozás korlátozása
    5. adatok áthelyezése egy másik adminisztrátorhoz
      és joga van:
    6. "az adatok feldolgozása ellen benyújtott kifogás különleges helyzetből adódó okok miatt – a személyes adatok feldolgozása vonatkozásában, amely a 2016/679/EU rendelet 6. cikk (1) bekezdés f) pontján alapul (azaz az adatkezelő által megvalósított jogszerű érdekeken)."
  6. A jogai érvényesítése érdekében az Ügyfélnek kapcsolatba kell lépnie a Szolgáltatóval.
  7. Ha az Ügyfél úgy véli, hogy adatait jogellenesen kezelik, panaszt tehet a Személyes Adatok Védelméért Felelős Hatóságnál.

5. SZAKASZ ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

  1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a jelen Szabályzatot csak fontos okokból módosítsa. Fontos oknak minősül a Szabályzat szükséges módosítása, amely a Hírlevél szolgáltatás korszerűsítéséből vagy a Szolgáltatóra vonatkozó jogszabályok megváltozásából ered.
  2. A Szabályzat tervezett módosításairól szóló tájékoztatót a Hírlevélre való feliratkozáskor megadott e-mail címre küldjük el, legalább 7 nappal a módosítások életbe lépése előtt.
  3. Ha az Ügyfél nem tiltakozik a tervezett változás ellen, akkor azt várja, hogy az életbe lépjen, és úgy tekintik, hogy azt elfogadta.
  4. Ha az Ügyfél nem fogadja el a tervezett változtatásokat, értesítést kell küldenie erről a Szolgáltató e-mail címére: shop@michaelserge.com. Ez a tervezett változások életbe lépésének napján a szolgáltatási szerződés megszűnését fogja eredményezni.
  5. Tilos a Megrendelő által jogellenes tartalom szolgáltatása.
  6. A Hírlevél szolgáltatás nyújtásáról szóló szerződés angol nyelven jön létre.
  7. "A Szolgáltató és a nem Fogyasztónak minősülő Ügyfél között felmerülő vitákat a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság elé terjesztik."

Vásárlói vélemények